Int. Black Friday: Până la -70% EXTRA5

Numai:00Ore00Minute00Secunde
Întrebări frecvente

Retururi și rambursări

Cum trimit un retur?Fiecare expediție este însoțită de toate documentele necesare pentru retur. Pentru a returna o comandă, adaugă formularul de retur împreună cu articolele pe care dorești să le retuMai multe informațiiCât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată va fi restituită în decurs de 14 zile, folosind metoda de plată pe care ai ales-o atunci când ai plasat comanda.Mai multe informațiiCum pot salva detaliile bancare pentru a putea primi banii înapoi pentru un retur plătit la livrare?Te rugăm să-ți introduci IBAN-ul și codul BIC/SWIFT în contul de client, așa încât să-ți putem vira banii pe produsele returnate.1. Loghează-te pe aboutyou.ro2. Dă click pe iconițaMai multe informațiiUnde pot preda coletul de retur?Dacă preferi să predai coletul personal, poți să mergi în orice locație FAN Courier pentru a face asta.Mai multe informațiiCum pot face o reclamație cu privire la un articol?În cazul în care unul dintre produsele livrate are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Te rugăm să menționezi și motiMai multe informațiiCum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?Dacă unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, îl poți bineînțeles returna gratuit. Toate informațiile privind retururile potMai multe informațiiTrebuie să plătesc pentru retur?Nu. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de noi.Mai multe informațiiEste posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată Mai multe informațiiCare este termenul în care pot returna un articol?La noi, poți returna un articol în decurs de 100 de zile după primirea comenzii. Pentru mai multe informații despre dreptul de retur, te rugăm să consulți termenii și condițiile noMai multe informațiiNu mai am niciun autocolant de retur. De unde pot obține unul nou?Te rugăm să anunți firma de curierat FAN Courier că nu ai autocolantul de retur. Când curierul va veni să ridice coletul o să îți pună la dispoziție o etichetă de retur. AlternativMai multe informațiiPrimesc o confirmare atunci când coletul de retur este preluat?Nu. Dar odată ce coletul este scanat o să apară în sistemul de tracking FAN Courier. De aceea este important să păstrezi numărul AWB-ului de retur. Confirmarea returului o primeștiMai multe informațiiPe ce cale îmi primesc înapoi banii?Restituirea banilor are loc întotdeauna prin metoda de plată pe care ai folosit-o la plasarea comenzii. În cazul plății prin card de credit, suma va fi virată în contul tău atașat Mai multe informațiiPe ce adresă să trimit retururile?Adresa de livrare exactă pentru trimiterea retururilor este tipărită automat pe autocolantul de retur. Autocolantul de retur se găsește pe bonul de livrare și formularul de retur pMai multe informații
Serviciu clienți

Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?

În cazul în care nu ai găsit un răspuns satisfăcător în secțiunea de ajutor, ne poți scrie sau contacta telefonic.

Scrie-ne

Utilizează formularul de contact pentru a ne descrie problema și te contactăm noi.
Formular de contact
Lu-Vi: 8-22 / Weekend & Sărbători: 9-20 (apel gratuit)