Sari la conținutul principal

Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?

Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată aleasă de tine la depunerea comenzii, cu excepția plății ramburs.

În cazul plății ramburs, va fi nevoie să îți adaugi IBAN-ul și numele titularului de cont în secțiunea „Informații bancare” din contul de client.

 

După aceea, poți comanda din nou produsul.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Obține ajutor

Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Solicită ajutor
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)