Sari la conținutul principal

Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?

În cazul în care un articol livrat de noi este deteriorat, defect sau nu este în ordine în vreun fel, poți face o reclamație cu privire la articol și ni-l poți trimite înapoi gratuit folosind formularul de retur. Poți găsi toate informațiile despre returnări la rubrica „Cum trimit un retur?”

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Vorbește cu noi

Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.

Contactează-ne telefonic

Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)

0800 890 133****