Sari la conținutul principal
01z
18h
25m
16s

Sărbătorește 5 ani ABOUT YOU-până la -50% EXTRA doar în APLICAȚIE

Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?

Dacă unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, îl poți bineînțeles returna gratuit. Toate informațiile privind retururile pot fi găsite la rubrica »Cum trimit un retur?«.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Obține ajutor

Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Solicită ajutor
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)