CUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Branduri de top
Branduri de top
Întrebări frecvente
Alte teme
De ce trebuie să mă loghez pentru a descărca fișierele atașate de la Serviciu Clienți?
Pentru a-ți proteja datele cât mai bine, am îmbunătățit securitatea fișierelor noastre atașate. Acest lucru înseamnă că acum trebuie să te loghezi la programul nostru CRM, ZendeskMai multe informațiiAplicația ABOUT YOU România este disponibilă numai dacă te afli în România.
Totuși, dacă te afli în România și nu găsești aplicația ABOUT YOU, este posibil ca magazinele Appstore sau Google Playstore să nu fie configurate pentru țara ta. Poți afla cum săMai multe informațiiCum îmi găsesc mărimea potrivită?Deoarece suntem conștienți că mărimile diferă de la un brand la altul, ABOUT YOU îți pune la dispoziție ghidul de mărimi Fit Finder și câteva sfaturi utile.
Ghidează-te după tipuMai multe informațiiCum sunt activate modulele cookie?Procedura de activare a modulelor cookie diferă în funcție de browser:
Google Chrome
Deschide meniul browserului și intră în rubrica „Setări”. În secțiunea „Protecția datelor”, dMai multe informațiiCe este KAY?KAY este un chatbot bazat pe tehnologia inteligenței artificiale, conceput pentru a ajuta clienții noștri cu întrebările pentru departamentul de serviciu clienți. Poți folosi KAY pMai multe informațiiCu ce mă poate ajuta KAY?KAY te poate ajuta cu probleme legate de urmărirea coletelor, anulări, statusul returului și rambursări, precum și cu găsirea răspunsurilor la întrebările frecvente. În cazurile maMai multe informațiiKAY nu îmi înțelege întrebarea. Ce pot face? Pot contacta un membru al personalului în cazul în care KAY nu mă ajută?În cazul în care KAY nu îți înțelege solicitarea, încearcă să o reformulezi și să folosești cuvinte cheie legate de problema ta. Dacă nici acest lucru nu ajută, KAY va crea un tichMai multe informațiiCum îi pot oferi feedback lui KAY?Îți poți împărtăși feedbackul la finalul conversației. Opinia ta ne va ajuta să îmbunătățim performanța lui KAY și să oferim o experiență mai bună în viitor.Mai multe informațiiKAY va fi actualizat pentru a avea mai multe funcții?Da, lucrăm constant pentru a-i îmbunătăți funcțiile lui KAY.Mai multe informațiiCum mă pot abona la newsletter?Dacă nu dorești să ratezi promoțiile noastre actuale, te poți abona la newsletter-ul nostru gratuit. Nu trebuie decât să introduci adresa ta de e-mail în rubrica „Nu rata nimic!” dMai multe informațiiCât de des voi primi newsletter-ul?Newsletter-ul nostru apare la intervale neregulate, atunci când apar noutăți din lumea modei sau când au loc promoții speciale, de ex. promoții SALE, promoții cu vouchere etc.Mai multe informațiiCe este newsletter-ul și ce avantaje îmi aduce?Newsletter-ul nostru te informează în mod regulat despre promoții actuale din cadrul magazinului nostru online și îți oferă informații din lumea modei. Dacă te abonezi la newslettMai multe informațiiDe ce nu primesc newsletter-ul, cu toate că m-am abonat la el?După abonarea la newsletter, vei primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Abonarea va fi finalizată numai după ce vei da clic pe acest link.
În cazul în care nu primMai multe informațiiCe ar trebui să fac dacă m-am abonat la newsletter și nu am primit codul voucher promis?După ce te vei abona la newsletter, vei primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Ca să te abonezi cu succes, trebuie să dai neapărat click pe acel link.
Apoi, vei mai Mai multe informațiiCum vă pot contacta?Poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin acest formular, prin e-mail ([email protected]) sau la numărul de telefon gratuit 0800 890133 (Luni-ViMai multe informațiiCum vă pot transmite sugestii sau feedback-ul meu?Ne bucurăm foarte mult să primim feedback, critici sau laude. Dacă dorești, ne poți trimite un email la [email protected].
Vei primi în mod sigur un răspuns din partea nMai multe informațiiCum procedez atunci când am o reclamație?Dacă unul dintre articolele livrate de noi este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, poți face o reclamație și bineînțeles îl poți returna gratuit. Toate inMai multe informațiiCine este deținătorul acestui site?Suntem o companie tânără, pasionată de modă și tehnologie. Avem infrastructura unuia dintre cele mai mari grupuri comerciale pe plan mondial. La noi nu trebuie să cauți mult articoMai multe informațiiCe browser este compatibil cu acest site?Site-ul nostru este compatibil cu toate browserele.Mai multe informațiiCe rezoluție a ecranului este necesară?Site-ul web este optimizat pentru rezoluții de 960px pentru iPaduri și tablete Windows și pentru rezoluții de până la 1280px pentru monitoare mari.Mai multe informațiiCe sunt modulele cookie și de ce sunt folosite de către acest site?Modulele cookie sunt mici fișiere text care, de regulă, sunt plasate de un site web pe calculatorul tău. Atunci când site-ul web este apelat din nou, informațiile din modulul cookiMai multe informațiiCe pot face, dacă am probleme tehnice cu site-ul?În magazinul nostru online, încercăm să îți oferim întotdeauna o experiență de cumpărături deosebită. În cazul în care apare totuși o problemă tehnică sau ceva nu funcționează așa Mai multe informațiiCe este JavaScript?JavaScript este un limbaj de realizare de scripturi pentru a evalua interacțiunile utilizatorilor, a modifica, reîncărca sau genera conținutul site-ului web.Mai multe informațiiDe ce trebuie să fie activată opțiunea JavaScript?Pentru a putea cumpăra în magazinul nostru online într-un mod confortabil, îți recomandăm să activezi opțiunea JavaScript. Abia atunci poți utiliza fără erori toate funcțiile shop-Mai multe informații
Serviciu clienți
Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Vorbește cu noi
Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.
Contactează-ne telefonic
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)