Sari la conținutul principal

KAY nu îmi înțelege întrebarea. Ce pot face? Pot contacta un membru al personalului în cazul în care KAY nu mă ajută?

În cazul în care KAY nu îți înțelege solicitarea, încearcă să o reformulezi și să folosești cuvinte cheie legate de problema ta. Dacă nici acest lucru nu ajută, KAY va crea un tichet, iar personalul de la serviciu clienți te va contacta.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Vorbește cu noi

Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.

Contactează-ne telefonic

Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)

0800 890 133****