Sari la conținutul principal

Cu ce mă poate ajuta KAY?

KAY te poate ajuta cu probleme legate de urmărirea coletelor, anulări, statusul returului și rambursări, precum și cu găsirea răspunsurilor la întrebările frecvente. În cazurile mai complicate, KAY va crea un tichet care va fi transmis departamentului de serviciu clienți. Personalul departamentului de serviciu clienți te va contacta apoi pentru asistență suplimentară.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Vorbește cu noi

Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.

Contactează-ne telefonic

Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)

0800 890 133****