01z
01h
10m
49s
Îmbunătățește-ți stilul: până la -60% EXTRA
Calendar de lansare a sneakerșilor
Descoperă toate lansările de sneakersCUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Branduri de top
Branduri de top
De ce trebuie să mă loghez pentru a descărca fișierele atașate de la Serviciu Clienți?
Pentru a-ți proteja datele cât mai bine, am îmbunătățit securitatea fișierelor noastre atașate. Acest lucru înseamnă că acum trebuie să te loghezi la programul nostru CRM, Zendesk, pentru a vedea cererile tale de asistență și pentru a descărca fișierele atașate.
De ce s-a produs această schimbare?
Pe scurt: luăm în serios confidențialitatea datelor tale! Această măsură ne permite să îți protejăm mai bine datele personale împotriva accesului neautorizat.
Asta înseamnă că datele mele nu erau securizate înainte?
Datele tale erau securizate înainte, dar ne îmbunătățim continuu sistemele pentru a asigura protecția datelor tale și pentru a ne adapta la peisajul de securitate în continuă schimbare. Această nouă cerință de autentificare adaugă un nivel suplimentar de securitate, protejându-ți în continuare confidențialitatea. Aceasta minimizează riscul de acces neautorizat și garantează că numai tu poți accesa informațiile tale cu caracter sensibil.
Ce trebuie să fac acum?
Anterior, puteai deschide fișierele atașate direct în notificările tale de e-mail. Acum, vei găsi un link care te va duce la o pagină de logare în Centrul nostru de asistență. Loghează-te acolo pentru a descărca fișierul atașat în siguranță.
Cum pot vizualiza acum fișierele atașate?
1. Dă clic pe linkul din notificarea prin e-mail.
2. Vei fi redirecționat către pagina noastră de logare în Centrul de asistență. Aici poți:
1️⃣ Să te loghezi cu un cont existent.
2️⃣ Să îți resetezi parola.
3️⃣ Să creezi un cont nou.
3. După logare, poți vizualiza cererile tale și poți descărca atașamentul.
Ce altceva mai pot face în Centrul de ajutor?
- Poți vizualiza solicitările mai vechi: ai acces la solicitările tale anterioare și curente, care îți permit să revizuiești oricând istoricul comunicării tale cu serviciul nostru pentru clienți.
- Poți monitoriza statusul solicitărilor tale: poți vedea statusul curent de procesare al cererilor tale și poți chiar să le marchezi drept rezolvate.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Aplicația ABOUT YOU România este disponibilă numai dacă te afli în România.
Cum îmi găsesc mărimea potrivită?
Cum sunt activate modulele cookie?
Ce este KAY?
Cu ce mă poate ajuta KAY?
KAY nu îmi înțelege întrebarea. Ce pot face? Pot contacta un membru al personalului în cazul în care KAY nu mă ajută?
Cum îi pot oferi feedback lui KAY?
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Aplicația ABOUT YOU România este disponibilă numai dacă te afli în România.
Cum îmi găsesc mărimea potrivită?
Cum sunt activate modulele cookie?
Ce este KAY?
Cu ce mă poate ajuta KAY?
KAY nu îmi înțelege întrebarea. Ce pot face? Pot contacta un membru al personalului în cazul în care KAY nu mă ajută?
Cum îi pot oferi feedback lui KAY?
Serviciu clienți
Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Vorbește cu noi
Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.
Contactează-ne telefonic
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)