Sari la conținutul principal

De ce nu primesc newsletter-ul, cu toate că m-am abonat la el?

După abonarea la newsletter, vei primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Abonarea va fi finalizată numai după ce vei da clic pe acest link.

 

În cazul în care nu primești e-mailul de confirmare, este posibil ca acesta să fi ajuns în rubrica Spam. În acest caz, te rugăm să adaugi adresa noastră ([email protected]) la contacte.

 

Dacă în continuare nu primești newsletter-ul, te rugăm să contactezi echipa noastră de relații cu clienții.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Vorbește cu noi

Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.

Contactează-ne telefonic

Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)

0800 890 133****