Sari la conținutul principal

Cum trimit un retur?

În coletul de livrare vei găsi ambele documentele de retur necesare (eticheta de retur și formularul de retur). 

Pentru a face un retur, trebuie să te loghezi în contul de client și să alegi una dintre cele două modalități de predare puse la dispoziție:

I. Vrei să-ți ridice curierul coletul?

Atunci intră direct la „Comenzile mele” și la „Returnează articolele”, selectează articolele pe care vrei să le returnezi, data la care vrei să îți fie ridicat returul de la adresa ta și parcurge restul pașilor. Apoi, adaugă în colet articolele respective, formularul de retur și lipește eticheta de retur pe cutie.

Curierul te va contacta telefonic pentru a putea veni și prelua coletul între orele 9:00 și 13:00.

II. Vrei să predai coletul într-o agenție FAN Courier?

Atunci intră direct la „Comenzile mele” și la „Returnează articolele”, selectează articolele pe care vrei să le returnezi și parcurge restul pașilor. Apoi, adaugă în colet articolele respective și formularul de retur. Lipește eticheta de retur pe colet și mergi la oricare agenție FAN Courier dorești (https://www.fancourier.ro/locatii-fan/).

Ai pierdut eticheta de retur? Primești o etichetă nou în contul de client după ce ai parcurs toți pașii de retur. Dacă nu ai posibilitatea să o scoți la imprimantă, poți ruga agentul FAN Courier căruia îi predai returul să îți printeze o etichetă nouă.

Ai pierdut formularul de retur? Primești un formular nou în contul de client după ce ai parcurs toți pașii de retur. Dacă nu ai posibilitatea să îl scoți la imprimantă, te rugăm să scrii următoarele informații pe o foaie pe care să o adaugi în colet: numărul de comandă + numerele articolelor returnate.

 

Mențiuni importante!

• Păstrează chitanța de confirmare a returului sau numărul AWB până la clarificarea completă a cererii de retur.

• Codul de bare de pe punga transparentă în care sunt ambalate articolele ne ajută să prelucrăm returul mai repede, așa că ne-am bucura dacă ne-ai putea trimite produsele înapoi în aceleași pungi.

• Depozitul verifică fiecare retur în parte, așa că procesul poate dura până la câteva zile.

• În cazul unui retur justificat, vom rambursa automat suma prin metoda de plată folosită la livrare, cu excepția plății ramburs. Pentru plata ramburs, va fi nevoie să îți adaugi datele bancare (IBAN și numele titularului de cont), în cazul în care n-ai făcut-o până acum, astfel încât noi să îți putem transfera suma datorată.

• În cazul unui retur nejustificat, desigur, îți vom trimite produsul înapoi gratuit. Te rugăm să ai în vedere faptul că articolele trebuie să fie returnate în ambalajul original, fără să fi fost folosite. În caz contrar, acestea nu vor fi acceptate!

• În cazul în care întâmpini dificultăți ori apar erori la crearea returului în contul de client, poți contacta direct FAN COURIER prin email ([email protected]) sau telefon (0219336) ca să anunți ridicarea coletului.

• Cererile de retur nu pot fi anulate din contul de client. Dacă vrei să îți anulezi cererea de retur, te rugăm să contactezi direct FAN COURIER folosind aceleași date de contact de mai sus.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Obține ajutor

Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Solicită ajutor
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)