Sari la conținutul principal

Cum funcționează plata în 30 de zile prin Klarna?

Cumpără astăzi produsele preferate și plătește-le peste 30 de zile. Alegând această metodă de plată, te poți uita mai atent la bunuri înainte să le plătești.

Iată cum funcționează:

Pasul 1:

Adaugă articolele dorite în coșul de cumpărături și selectează metoda de plată „Klarna - plătește în 30 de zile” în ultimul pas al comenzii.

Pasul 2:

Adaugă informațiile personale necesare pentru a continua și apoi vei ști dacă plata a fost aprobată.

Pasul 3:

Klarna îți va trimite prin e-mail o confirmare a comenzii și îți va reaminti când trebuie să efectuezi plata.

După ce ai finalizat prima ta achiziție prin Klarna, poți finaliza toate achizițiile viitoare selectând Klarna ca metodă de plată cu un singur clic.

 

Cum îmi achit soldul deschis prin Klarna?

Cel mai simplu și mai convenabil mod de a plăti comanda este să te înregistrezi în aplicația Klarna sau pe site-ul Klarna.

1. Aplicația Klarna

Tu deții controlul în aplicația Klarna. Poți plăti foarte ușor sau poți schimba metoda de plată, dacă este necesar - chiar și după achiziție. Îți poți vizualiza comenzile, poți înregistra retururile și ți se poate reaminti în orice moment de facturile deschise. Poți urmări în permanență toate achizițiile tale. De asemenea, îți poți conecta contul bancar la aplicație și poți plăti cu un singur clic.

2. Transfer bancar

Ai și opțiunea de a plăti prin transfer bancar. Găsești detaliile de plată în aplicație sau în e-mailul pe care l-ai primit cu rezumatul plății. Dacă introduci referința de plată în câmpul de mesaj, te poți baza pe faptul că plata este atribuită contului corect. Te rugăm să reții că trebuie să plătești pentru fiecare achiziție/comandă în parte, cu referința corespunzătoare, pentru ca plata să fie asociată contului potrivit.

 

De ce nu pot plăti mai târziu prin Klarna?

Odată ce ai ales „Klarna - plătește în 30 de zile”, comanda ta va fi verificată pentru a vedea dacă ești eligibil pentru suma pe care ai ales-o. Această verificare are în vedere trei factori: istoricul de plată cu noi, suma și, în unele cazuri, informații externe de la un birou de credit. Acești factori determină dacă achiziția poate fi aprobată.

Dacă nu poți plăti astfel, poți finaliza comanda printr-o altă metodă de plată.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Obține ajutor

Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Solicită ajutor
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)