Sari la conținutul principal
00h
36m
48s

Sărbătorește 5 ani ABOUT YOU-până la -50% EXTRA doar în APLICAȚIE

Cum funcționează metoda de plată „Klarna 3 rate fără dobândă”?

„Klarna 3 rate fără dobândă” este o metodă de plată care îți permite să împarți plata comenzii în 3 rate lunare egale, fără dobândă.

Va fi nevoie să plătești prima rată imediat după confirmarea comenzii la casă.
Cea de-a doua și a treia rată vor fi încasate automat de pe cardul de debit sau de credit introdus de tine în procesul de plată, după 30, respectiv 60 de zile.

Vei primi un e-mail de confirmare a comenzii și un e-mail separat de la Klarna cu toate detaliile de plată.

 

Ai întâmpinat probleme cu plata „Klarna 3 rate fără dobândă”?

Dacă ai întâmpinat probleme la plasarea unei comenzi prin Klarna, acest lucru poate fi cauzat de unul dintre următoarele motive:

- Este posibil ca cererea de plată să fi fost respinsă de Klarna. Te sfătuim să alegi o altă metodă de plată sau să plasezi o comandă cu o valoare mai mică.

- Probabil Klarna nu a reușit să îți verifice detaliile folosind adresa de facturare furnizată. Trebuie să te asiguri că adresa de facturare este aceeași cu cea la care este înregistrat cardul tău bancar.

- Dacă este prima dată când folosești Klarna și alegi ca pachetul să fie livrat la o adresă diferită față de adresa de facturare, este posibil ca plata să fie refuzată.

- Este posibil să existe plăți restante în extrasele Klarna anterioare. Odată achitate, încearcă să plătești din nou prin Klarna. Dacă ai plătit de curând sumele restante, te rugăm să aștepți 24 de ore înainte de a încerca o nouă plată prin Klarna.

- Este posibil să nu fi completat un câmp obligatoriu la casă, de ex. data de naștere.

- Chiar dacă cererea de plată a fost respinsă acum de Klarna, nu înseamnă neapărat că va fi respinsă și în viitor. Totodată, chiar dacă cererea de plată a fost acceptată acum, nu înseamnă că va fi acceptată și pentru toate plățile viitoare.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Obține ajutor

Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Solicită ajutor
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)