02z
23h
28m
38s
BLACK FRIDAY: până la -70% EXTRA la TOT
Calendar de lansare a sneakerșilor
Descoperă toate lansările de sneakersCUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Branduri de top
Branduri de top
Nu am primit nicio confirmare de retur. Ce trebuie să fac pentru a mă asigura că ați primit returul?
Procesul de retur poate dura până la 14 zile. Dacă durează ceva mai mult, te rugăm să nu îți faci griji, deoarece acum e vorba de o perioadă mai aglomerată decât de obicei.
Te rugăm să folosești codul de urmărire (vizibil pe chitanță) primit de la curier și să verifici statusul actual pe site-ul firmei de curierat. Dacă au fost parcurși toți pașii de urmărire, înseamnă că returul tău este în curs de procesare în depozitul nostru. În cazul în care au fost completați toți pașii deja de câteva zile, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Am comandat ceva într-o campanie anterioară, dar acum văd că articolul respectiv este și mai ieftin - ce pot face?
Conform informațiilor din linkul de urmărire, livrarea mea a fost „transmisă electronic”, însă statusul acesteia nu s-a mai actualizat de ceva vreme. Când va fi procesată?
Mărimea/ culoarea articolului primit nu corespunde cu ce am comandat - ce trebuie să fac pentru a primi articolul corect la preț de Black Friday?
Vor fi reduse toate articolele din magazin pe durata campaniilor aferente Black Friday?
Nu îmi apare nicio campanie în aplicație. Ce trebuie să fac pentru a putea beneficia de reduceri?
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Am comandat ceva într-o campanie anterioară, dar acum văd că articolul respectiv este și mai ieftin - ce pot face?
Conform informațiilor din linkul de urmărire, livrarea mea a fost „transmisă electronic”, însă statusul acesteia nu s-a mai actualizat de ceva vreme. Când va fi procesată?
Mărimea/ culoarea articolului primit nu corespunde cu ce am comandat - ce trebuie să fac pentru a primi articolul corect la preț de Black Friday?
Vor fi reduse toate articolele din magazin pe durata campaniilor aferente Black Friday?
Nu îmi apare nicio campanie în aplicație. Ce trebuie să fac pentru a putea beneficia de reduceri?
Serviciu clienți
Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Vorbește cu noi
Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.
Contactează-ne telefonic
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)




















































