02z
23h
28m
36s
BLACK FRIDAY: până la -70% EXTRA la TOT
Calendar de lansare a sneakerșilor
Descoperă toate lansările de sneakersCUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Branduri de top
Branduri de top
Mărimea/ culoarea articolului primit nu corespunde cu ce am comandat - ce trebuie să fac pentru a primi articolul corect la preț de Black Friday?
În primul rând am dori să ne cerem scuze pentru situația creată. Returnează produsul respectiv conform instrucțiunilor și introdu în colet un bilet prin care să descrii situația, astfel încât colegii noștri de la depozit să știe despre ce e vorba. Apoi, contactează serviciul de relații cu clienții ca să primești un voucher individual, pe care îl poți folosi la următoarea comandă.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Am comandat ceva într-o campanie anterioară, dar acum văd că articolul respectiv este și mai ieftin - ce pot face?
Conform informațiilor din linkul de urmărire, livrarea mea a fost „transmisă electronic”, însă statusul acesteia nu s-a mai actualizat de ceva vreme. Când va fi procesată?
Vor fi reduse toate articolele din magazin pe durata campaniilor aferente Black Friday?
Nu am primit nicio confirmare de retur. Ce trebuie să fac pentru a mă asigura că ați primit returul?
Nu îmi apare nicio campanie în aplicație. Ce trebuie să fac pentru a putea beneficia de reduceri?
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Am comandat ceva într-o campanie anterioară, dar acum văd că articolul respectiv este și mai ieftin - ce pot face?
Conform informațiilor din linkul de urmărire, livrarea mea a fost „transmisă electronic”, însă statusul acesteia nu s-a mai actualizat de ceva vreme. Când va fi procesată?
Vor fi reduse toate articolele din magazin pe durata campaniilor aferente Black Friday?
Nu am primit nicio confirmare de retur. Ce trebuie să fac pentru a mă asigura că ați primit returul?
Nu îmi apare nicio campanie în aplicație. Ce trebuie să fac pentru a putea beneficia de reduceri?
Serviciu clienți
Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Vorbește cu noi
Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.
Contactează-ne telefonic
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)




















































