Sari la conținutul principal

Mărimea/ culoarea articolului primit nu corespunde cu ce am comandat - ce trebuie să fac pentru a primi articolul corect la preț de Black Friday?

În primul rând am dori să ne cerem scuze pentru situația creată. Returnează produsul respectiv conform instrucțiunilor și introdu în colet un bilet prin care să descrii situația, astfel încât colegii noștri de la depozit să știe despre ce e vorba. Apoi, contactează serviciul de relații cu clienții ca să primești un voucher individual, pe care îl poți folosi la următoarea comandă.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Vorbește cu noi

Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.

Contactează-ne telefonic

Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)

0800 890 133****