Sari la conținutul principal

Conform informațiilor din linkul de urmărire, livrarea mea a fost „transmisă electronic”, însă statusul acesteia nu s-a mai actualizat de ceva vreme. Când va fi procesată?

Pe durata sezonului de Black Friday am primit un volum ridicat de comenzi, tocmai de aceea partenerilor noștri de curierat le va lua ceva mai mult timp decât de obicei pentru a livra pachetele. Menționăm că păstrăm legătura cu aceștia, tocmai pentru a ne asigura că pachetul va ajunge la tine cât mai repede posibil.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Vorbește cu noi

Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.

Contactează-ne telefonic

Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)

0800 890 133****