Sari la conținutul principal

Îmi pot prelucra singur datele?

Dacă ești logat, îți poți edita datele personale (numele, data nașterii, adresa de e-mail și numărul de telefon) în contul de client, la secțiunea „Profil și Securitate".

Îți poți schimba adresa la următoarea comandă – trebuie doar să introduci adresa de livrare sau facturare dorită în timpul procesului de comandă.

Din păcate, nu mai este posibil să schimbi adresa după ce a fost plasată comanda. Dar nu iți face griji! Dacă ai comandat la o adresă greșită, pachetul va fi returnat automat și suma plătită de tine ta va fi rambursată. Poți depune apoi o nouă comandă.

Vei primi întotdeauna un e-mail de confirmare după ce îți vei schimba datele personale.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Vorbește cu noi

Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.

Contactează-ne telefonic

Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)

0800 890 133****