Sari la conținutul principal

Îmi pot prelucra singur datele?

Îți poți edita datele personale (numele, data nașterii și numărul de telefon) în contul de client, la secțiunea „Profil și securitate".

Dacă vrei să îți schimbi adresa de e-mail, te rugăm să îi contactezi pe colegii noștri de la departamentul de relații cu clienții.

Poți schimba adresa la următoarea comandă – trebuie doar să introduci adresa de livrare sau facturare dorită în timpul procesului de comandă.

Din păcate, nu mai este posibil să schimbi adresa după ce a fost plasată comanda. Dar nu iți face griji! Dacă ai comandat la o adresă greșită, pachetul va fi returnat automat și suma plătită de tine ta va fi rambursată. Poți depune apoi o nouă comandă.

Vei primi întotdeauna un e-mail de confirmare după ce îți vei schimba datele personale.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Obține ajutor

Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Solicită ajutor
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)