CUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Piese cheie
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Piese cheie
Ce presupune „Cel mai bun preț garantat”?
În cazul în care comanzi un articol de la ABOUT YOU și descoperi același produs, dar la un preț mai mic într-un alt magazin online din România, poți solicita rambursarea diferenței de preț în termen de 30 de zile de la achiziție (de la data confirmării comenzii).
Găsești aici termenele și condițiile.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Care articole sunt acoperite de campania „Cel mai bun preț garantat” ABOUT YOU?
Care sunt criteriile pentru ca două produse să fie considerate identice?
În cazul căror prețuri este valabilă campania „Cel mai bun preț garantat”?
În cazul căror competitori se aplică „Cel mai bun preț garantat”?
Ce trebuie să fac pentru a beneficia de „Cel mai bun preț garantat”?
Prin ce metodă mi se va rambursa diferența?
Cât timp va dura până când voi primi diferența în cont?
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Care articole sunt acoperite de campania „Cel mai bun preț garantat” ABOUT YOU?
Care sunt criteriile pentru ca două produse să fie considerate identice?
În cazul căror prețuri este valabilă campania „Cel mai bun preț garantat”?
În cazul căror competitori se aplică „Cel mai bun preț garantat”?
Ce trebuie să fac pentru a beneficia de „Cel mai bun preț garantat”?
Prin ce metodă mi se va rambursa diferența?
Cât timp va dura până când voi primi diferența în cont?
Serviciu clienți
Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Obține ajutor
Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)