Sari la conținutul principal

Cum îmi pot urmări comanda?

Există mai multe moduri prin care îți poți urmări comanda:
 
- e-mail de la ABOUT YOU
Pentru a verifica statusul de livrare al comenzii tale, deschide confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail (subiect: „Informații livrare și plată”) și apasă pe linkul de urmărire. Vei primi o confirmare de expediere pentru fiecare colet în parte, fiecare conținând un link pentru urmărirea coletului.
 
- în contul de client, la detaliile comenzii
Vei găsi același link de urmărire și în contul de client, la secțiunea „Comenzile tale”.
 
- SMS de la FAN Courier
În plus, vei primi un SMS de la FAN Courier în ziua livrării.
- e-mail de la FAN Courier
Dacă ți-ai dat acordul pentru utilizarea adresei de e-mail în scopul urmăririi expedierii, vei primi un email de la FAN Courier, cu 2/3 zile înainte de ziua planificată a livrării.
 
Îți sugerăm să fii ochii pe acestea, pentru a te asigura că ești acasă la momentul livrării.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit niciun răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Vorbește cu noi

Obține ajutor 24/7 de la chatbotul nostru și evită timpul lung de așteptare.

Contactează-ne telefonic

Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)

0800 890 133****