Sari la conținutul principal

Cum anulez o comandă?


Cel mai rapid mod prin care poți efectua retragerea este să intri în contul de client, la comanda respectivă sub categoria "Comenzile tale", și să alegi opțiunea de retragere a comenzii apăsând butonul Retrage livrarea.

Dacă acest buton nu apare în dreptul comenzii înseamnă că am procesat deja comanda și nu o mai putem anula.  

Te rugăm să ai în vedere că trebuie să retragi livrarea tuturor articolelor cuprinse într-un colet. Așadar, în cazul în care vrei să renunți la toate articolele dintr-o comandă care are mai multe colete, trebuie să soliciți retragerea livrării tuturor coletelor cuprinse în comanda respectivă.

Nu se poate solicita retragerea doar unor articole dintr-un colet în proces de livrare.

După solicitarea de retragere a livrării vei primi un e-mail separat în care poți urmări stadiul solicitării tale.
Dacă mai ai întrebări, nu ezita să contactezi serviciul de relații clienți la numărul 0800 890 133. În cazul apelurilor din străinătate se pot percepe taxe suplimentare.

La ABOUT YOU, retragerea comenzii este posibilă numai în cazul în care comanda nu a fost încă procesată în depozitul nostru. În general, procesarea se face foarte rapid, așadar este posibil în anumite cazuri ca, după câteva minute de la depunerea comenzii, retragerea să nu mai fie posibilă.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Serviciu clienți

Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?

Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.

Obține ajutor

Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Solicită ajutor
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)