Sari la conținutul principal

Cum sunt rambursați banii pentru o comandă plătită la livrare?

Te rugăm să îți adaugi detaliile bancare în contul de client, astfel încât să îți putem rambursa bunurile care au fost plătite la livrare.

1. Dă clic pe butonul „Adaugă/ modifică detaliile bancare" de mai jos.
2. În cazul în care detaliile bancare sunt deja completate, dă clic pe pictograma de editare din colțul din dreapta sus al cardului și verifică datele introduse.
3. În cazul în care detaliile bancare nu sunt completate, te rugăm să introduci următoarele:
- Numele și prenumele titularului de cont.
- IBAN (International Bank Account Number) - este numărul internațional de cont bancar, precedat de literele „RO". Acesta este format dintr-un total de 24 de caractere (2 litere și 22 de cifre).

După ce primim un IBAN complet și corect, vom transfera imediat valoarea produselor returnate în contul tău.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?