Sari la conținutul principal

Cum returnez un articol?

Pentru a face un retur, trebuie să te loghezi în contul de client și să alegi una dintre cele două modalități de predare puse la dispoziție.

I. Vrei să-ți ridice curierul coletul?

Atunci intră direct în contul de client, selectează articolele pe care vrei să le returnezi și data la care vrei să îți fie ridicat returul de la adresa ta. Apoi, adaugă în colet articolele respective și formularul de retur. Curierul te va contacta telefonic pentru a putea veni și prelua coletul între orele 9:00 și 13:00. Tot el va tipări și eticheta de retur, pe care va trebui să o lipești deasupra.

II. Vrei să predai coletul într-o agenție FAN Courier?

Atunci intră direct în contul de client și selectează articolele pe care vrei să le returnezi. Apoi, adaugă în colet articolele respective și formularul de retur. Va fi nevoie să tipărești personal eticheta de retur (o găsești în format PDF în contul de client) sau poți ruga un angajat dintr-o agenție FAN Courier să o facă pentru tine. Lipește-o pe colet și mergi la oricare agenție FAN Courier dorești (https://www.fancourier.ro/locatii-fan/).

Păstrează chitanța de confirmare a returului sau numărul AWB până la clarificarea completă a cererii de retur. Te rugăm să ai în vedere faptul că articolele trebuie să fie returnate în ambalajul original, fără să fi fost folosite.

După ce primim și verificăm produsele returnate, rambursarea se va face în funcție de metoda de plată pe care ați folosit-o la plasarea comenzii.

În cazul în care întâmpini dificultăți ori apar erori la crearea returului în contul de client, poți contacta direct FAN COURIER prin email ([email protected]) sau telefon (0219336) ca să anunți ridicarea coletului.

Cererile de retur nu pot fi anulate din contul de client. Dacă vrei să îți anulezi cererea de retur, te rugăm să contactezi direct FAN COURIER folosind aceleași date de contact de mai sus.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?