Comanda

Este foarte simplu să comandați la ABOUT YOU. După ce ați pus articolele dorite în coșul de cumpărături, puteți efectua comanda apăsând butonul »Mergi în siguranță la casă«. Pasul următor este crearea unui cont de client. În calitate de client nou, puteți face acest lucru foarte confortabil în timpul procesului de comandă și sunteți apoi logat automat. Dacă aveți deja un cont de client, vă puteți loga simplu cu datele dumneavoastră de utilizator (adresă de e-mail și parolă). În continuare, veți parcurge cei trei pași ai procesului de comandă (Adresă - Metodă de plată - Confirmare), după care puteți finaliza comanda.

Din păcate, în prezent la firma ABOUT YOU nu se poate comanda telefonic. Însă serviciul nostru de relații cu clienții vă va ajuta în cazul în care aveți întrebări despre efectuarea unei comenzi online, despre o reclamație sau despre procesul de retur.

Da. Pentru a putea comanda de pe site-ul ABOUT YOU, trebuie să aveți un cont de client. Înregistrarea este foarte simplă. Trebuie să indicați doar numele, adresa de e-mail și parola.

În principiu, la ABOUT YOU nu există o valoare minimă a comenzii.

În principiu, la ABOUT YOU nu există o limită superioară pentru comenzi. Suma maximă de comandă depinde de partenerul financiar ales.

Pentru a vizualiza comenzile anterioare, vă rugăm să vă logați la www.aboutyou.ro cu adresa dumneavoastră de e-mail și cu parola. La elementul de meniu »Cont client«, găsiți un sumar al tuturor comenzilor de până acum.

Anulările sunt posibile la ABOUT YOU, în măsura în care comanda dumneavoastră nu a fost încă expediată. Vă rugăm să ne contactați telefonic, pentru ca solicitarea dumneavoastră de anulare să poată fi verificată direct. Puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22) sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Vă rugăm să rețineți faptul că modificarea ulterioară a adresei de livrare nu este posibilă la ABOUT YOU. Comenzile sunt procesate imediat şi, prin urmare, nu putem din păcate garanta faptul că modificarea este operată. În cazul în care adresa de livrare indicată nu poate fi găsită sau coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat către noi. De îndată ce livrarea a fost recepționată și verificată de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către dumneavoastră.

Momentan, articolele noastre pot fi livrate numai în Germania, Austria, Olanda, Belgia, Elveția, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria şi România. Dacă doriți să fiți informat prin e-mail de îndată ce începem să efectuăm livrări și în alte țări, vă rugăm să vă înscrieți pentru a primi newsletter-ul nostru.

Nicio problemă. Există încă șanse bune să puteți comanda produsul dorit. În principiu, nu vă putem însă oferi informații exacte despre momentul în care un articol devine din nou disponibil sau dacă va mai fi disponibil. Vă putem trimite însă o înștiințare de îndată ce articolul redevine disponibil. Vă rugăm să deschideți pagina cu detalii a articolului și să selectați mărimea dorită. Următorul pas este să introduceți adresa de e-mail, pentru a primi din partea noastră o înștiințare de îndată ce articolul devine din nou disponibil.

După ce ați finalizat comanda, veți primi pe e-mail o confirmare a comenzii. Pe lângă articolele selectate de dumneavoastră, aceasta conține și adresa de facturare și de livrare, precum și metoda de plată selectată. Dacă aveți întrebări, puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul gratuit 0800 890133 (orele 8-22) sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

În cazul în care doriți să verificați dacă comanda dumneavoastră a fost plasată corect, o puteți vizualiza în confirmarea de comandă pe care v-am transmis-o prin e-mail. Logați-vă pe www.aboutyou.ro cu adresa dumneavoastră de e-mail și cu parola și vizualizați comenzile în rubrica »Cont client«. Dacă aveți întrebări despre comanda dumneavoastră sau dacă aceasta nu a fost plasată corect, puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul gratuit 0800 890133 (orele 8-22) sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Dorim să vă oferim cele mai bune servicii. Ceea ce presupune înainte de toate prelucrarea rapidă și fără probleme a comenzii dumneavoastră. Avem nevoie de data dumneavoastră de naștere, pe de o parte, pentru a vă putea diferenția de alți clienți cu același nume, iar pe de altă parte ca dovadă a faptului că sunteți major.

Puteți bineînțeles comanda oricând de pe site-ul nostru folosind tableta sau smartphone-ul. Nu trebuie decât să vizitați magazinul nostru ABOUT YOU de pe browserul dumneavoastră mobil. Prezentarea site-ului a fost optimizată special pentru dispozitivele mobile. În plus, pentru smartphone-uri Apple și Android, punem la dispoziție un Shopping App. Pentru a utiliza aplicația, trebuie doar să o descărcați din App Store sau din Google Play Store, căutând după cuvântul-cheie ABOUT YOU. Dacă aveți întrebări despre descărcarea sau utilizarea aplicației, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22) sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Plată

Puteți alege dintre următoarele metode de plată: card Visa, MasterCard, Plata ramburs și PayU.

Veți primi factura prin e-mail de îndată ce comanda dumneavoastră a fost expediată integral..

În general, la ABOUT YOU nu există posibilitatea de a avea un cont pentru persoane juridice.

În fiecare factură, taxa pe valoarea adăugată (TVA) se menționează separat.

Nu oferim posibilitatea plasării unor comenzi scutite de TVA (tax-free orders).

Din păcate, în acest moment nu este disponibilă opțiunea »Plată în rate«.

Plata ramburs este plata la livrare. Poți plăti fie în numerar sau cu cardul direct la firma de curierat care îți aduce coletul. În cazul nostru, aceasta este FAN Courier.

Dacă ați selectat ca metodă de plată, PayU sau card de credit, comanda este finalizată numai după o plată reușită. Din acest motiv, în cazul acestor metode de plată, confirmarea plății apare direct în fereastra browserului. În cazul plății ramburs, procesul de plată are loc în momentul livrării prin intermediul furnizorului de servicii logistice cu care colaborăm.

Odată cu procesul de plată, articolele cumpărate de dumneavoastră se rezervă. Cardul dumneavoastră de credit va fi debitat cu valoarea totală a articolelor livrate doar în momentul expedierii acestora.

În cazul în care plata cu cardul de credit nu este posibilă, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu probleme tehnice de ordin general, erori de introducere, valabilitatea cardului, lipsa verificării etc. Îți punem la dispoziție următoarele metode de plată alternative: ramburs, PayU și plata ramburs.

Codul de securitate al cardului se găsește pe spatele cardului.

SEPA este acronimul de la Single Euro Payments Area (Zona unică de plăți în euro). Aceasta este denumirea noii reglementări unitare pentru plățile efectuate pe plan național și european. IBAN (International Bank Account Number, numărul de cont bancar internațional) este un număr care în viitor va înlocui toate datele contului. BIC (Business Identifier Code) este un cod bancar internațional standardizat, prin care prestatorii de servicii de plată pot fi identificați fără echivoc pe plan global.

Vouchere

Dacă aveți un voucher, puteți introduce codul voucherului direct în cadrul sesiunii de plată în câmpul »Cod voucher«. Suma facturată pentru comanda dumneavoastră va fi redusă imediat în fereastra browserului cu valoarea voucherului.

În general, voucherele nu pot fi utilizate ulterior. În cazul în care ați uitat să folosiți un voucher, îl puteți folosi la următoarea dumneavoastră comandă pe site-ul ABOUT YOU.

În cazul în care codul dumneavoastră de voucher nu funcționează, motivele pot fi următoarele:

  1. voucherul a fost deja utilizat, iar codul de voucher este consumat.
  2. Voucherul a fost emis pentru un anumit cont de client.
  3. Voucherul este legat de o valoare minimă și/sau maximă de comandă.
  4. Voucherul nu se aplică la toate mărcile.
În cazul în care codul dumneavoastră de voucher nu funcționează dintr-un alt motiv, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22) sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe. Vă rugăm să aveți codul de voucher la îndemână.

În principiu, voucherele nu pot fi încasate în numerar.

Carduri cadou

În curând veți avea posibilitatea de a comanda carduri cadou în shop-ul nostru online.

Cardul cadou poate fi utilizat exclusiv în cadrul shop-ului online ABOUT YOU. Cardurile cadou nu au termen de valabilitate și nu sunt condiționate de o valoare minimă de comandă. Pentru a folosi cardul cadou, trebuie doar să vă înregistrați pe site-ul aboutyou.ro sau, dacă sunteți deja client, să vă logați cu datele obișnuite de utilizator.

În cadrul procesului de comandă, puteți adăuga foarte simplu cardul cadou ca metodă de plată. Pentru aceasta, în rubrica metode de plată, apăsați pe "Adaugă cardul" și introduceți în câmpul respectiv codul cardului cadou format din 10 caractere. Valoarea cardului cadou va fi apoi scăzută din valoarea totală a comenzii.

În cazul în care pe card rămână o sumă reziduală, o puteți folosi la următoarea comandă, selectând din nou cardul drept metodă de plată. Cardul dumneavoastră cadou este stocat automat în contul dumneavoastră de client. Vă rugăm să rețineți faptul că acest lucru este posibil numai dacă vă logați ca și utilizator. În cazul în care comandați ca vizitator, cardul nu va fi salvat și va trebui să îl introduceți din nou, dacă dispuneți de un sold pe care doriți să îl utilizați.

Nicio problemă. Dacă valoarea comenzii depășește soldul cardului dumneavoastră cadou, sunteți rugat automat să alegeți o altă metodă de plată cu care să plătiți restul comenzii.

Vă rugăm să rețineți faptul că puteți adăuga contului dumneavoastră de client mai multe carduri cadou, însă pentru o comandă puteți utiliza maxim unul.

Puteți bineînțeles returna articolele care nu vă plac. În cazul în care ați plătit comanda exclusiv cu un card cadou, acesta va fi creditat cu suma returului în momentul în care retururile au fost înregistrate la noi.

Dacă valoarea comenzii a depășit suma cardului cadou și ați folosit în completare o altă metodă de plată, la înregistrarea returului vi se va restitui mai întâi suma plătită prin metoda de plată suplimentară. Vă rugăm să rețineți faptul că rambursarea prin metoda de plată selectată suplimentar are loc doar până la nivelul sumei plătite inițial prin această metodă. În cazul în care pentru retur mai rămâne o sumă de rambursat reziduală, aceasta va fi transferată în cardul dumneavoastră cadou.

Din păcate, soldul cardului cadou nu vi se poate plăti. Îl puteți folosi însă bineînțeles la o nouă comandă.

ABOUT YOU nu răspunde pentru pierderea, furtul, deteriorarea, ilizibilitatea sau utilizarea neautorizată a cardului dumneavoastră cadou.

În cazuri incerte, puteți contacta serviciul nostru de relații cu clienții. Vă rugăm să aveți întotdeauna la îndemână numărul de serie format din 16 caractere (PAN), pentru a vă putea ajuta. Numărul este înscris pe cardul dumneavoastră.

Din păcate, cardurile cadou nu pot fi folosite pentru plata unei comenzi deja plasate și sunt excluse de la înlocuire. Puteți folosi însă bineînțeles cardul cadou la următoarea dumneavoastră comandă.

Costuri de livrare

Firma ABOUT YOU preia costurile pentru expedierea și returul articolelor, precum și costurile de ambalare.

Articolele disponibile imediat sunt livrate, de regulă, în 3-5 zile lucrătoare.

Momentan, articolele noastre pot fi livrate numai în Germania, Austria, Olanda, Belgia, Elveția, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria şi România. Dacă doriți să fiți informat prin e-mail de îndată ce începem să efectuăm livrări și în alte țări, vă rugăm să vă înscrieți pentru a primi newsletter-ul nostru.

Expedierea articolelor are loc prin intermediul firmei de curierat partenere FAN Courier.

Din păcate, în prezent nu este posibilă livrarea unui colet la un punct de ridicare/Pick-Up Point.

Da, puteți solicita livrarea comenzii la o altă adresă decât cea de facturare, de ex. la serviciu. Trebuie doar să selectați metoda de plată PayU, card de credit sau plata ramburs și să introduceți adresa de livrare dorită la rubrica »Adresă de livrare«.

Este important pentru noi să ne asigurăm că primiți cât mai repede articolele pe care le-ați comandat. În cazul în care, într-o situație excepțională, un articol nu poate fi livrat în decurs de două zile, putem opta pentru o livrare parțială a comenzii dumneavoastră. În acest fel, ne asigurăm de faptul că primiți cât mai rapid articolele comandate.

Ai verificat deja cu funcția Tracking statusul livrării? Informațiile pe care le vedeți arată starea actuală a comenzii. Informații suplimentare despre coletul dumneavoastră puteți obține și de la serviciul de relații cu clienții. Puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul gratuit 0800 890133 (orele 8-22) sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

În cazul în care doriți să verificați dacă comanda dumneavoastră a fost plasată corect, o puteți vizualiza în confirmarea de comandă pe care v-am transmis-o prin e-mail. Logați-vă pe www.aboutyou.ro cu adresa dumneavoastră de e-mail și cu parola și vizualizați comenzile în rubrica »Cont client«. Dacă aveți întrebări despre comanda dumneavoastră sau dacă aceasta nu a fost plasată corect, puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul gratuit 0800 890133 (orele 8-22) sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Pentru a verifica starea de livrare a comenzii dumneavoastră, deschideți confirmarea de expediere pe care ați primit-o pe e-mail. Pentru fiecare colet care este expediat către dumneavoastră, primiți o confirmare de expediere, incl. un link pentru urmărirea expedierii.

Vă rugăm să rețineți faptul că modificarea ulterioară a adresei de livrare nu poate fi operată de către ABOUT YOU. Comenzile sunt procesate imediat și, prin urmare, nu putem din păcate garanta faptul că modificarea este operată. În cazul în care adresa de livrare indicată nu poate fi găsită sau coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat către noi. De îndată ce livrarea a fost recepționată și verificată de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către dumneavoastră.

În cazul în care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau are o problemă de orice natură, ni-l puteți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Vă rugăm să menționați și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către dumneavoastră.

Retururi & Rambursare

Fiecare expediție este însoțită de o notă de livrare și de toate documentele pentru retur. Pentru a returna un articol, puteți folosi autocolantul și formularul de retur.

În cazuri excepționale, se poate întâmpla ca livrarea comenzii să fie efectuată prin intermediul mai multor colete. La retur, vă rugăm să fiți atent să returnați într-un colet doar articolele indicate în nota de livrare. În caz contrar, asocierea și rambursarea retururilor dumneavoastră poate dura mai mult. Trimiterea mai multor colete de retur nu implică bineînțeles pentru dumneavoastră costuri suplimentare.

Este foarte simplu:

  1. Așezați articolul în colet în ambalajul său original.
  2. Adăugați în ambalaj și formularul de retur.
  3. Lipiți autocolantul de retur pe coletul închis.
  4. Sunați la FAN Courier (021 9336) și comunicați preluarea coletului sau predați coletul la cel mai apropiată locație FAN Courier.

În cazul în care ați pierdut documentele de retur, curierul vă poate pune la dispoziție o etichetă de retur nouă. Pentru aceasta, comunicați telefonic adresa noastră de retur:

ABOUT YOU
Calea Bodrogului 18
310059 Arad
Telefon: 0800 890133

Dacă aveți întrebări, contactați direct serviciul nostru de relații cu clienții, fie prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro sau apelând numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22). Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

După verificarea articolelor returnate, suma facturată vă va fi restituită prin metoda de plată pe care ați folosit-o inițial. Vă rugăm să returnați articolele în starea în care le-ați primit."

În cazul în care unul dintre produsele livrate are o problemă de orice natură, ni-l puteți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Vă rugăm să menționați și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către dumneavoastră. După aceea, puteți comanda din nou produsul.

Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către dumneavoastră. După aceea, puteți comanda din nou produsul.

Dacă unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezintă vicii sau o problemă de orice natură, îl puteți bineînțeles returna gratuit. Toate informațiile privind retururile pot fi găsite la rubrica »Cum trimit un retur?«.

La ABOUT YOU, puteți returna un articol în decurs de 100 de zile după primirea comenzii. Pentru mai multe informații despre dreptul de retur la ABOUT YOU, vă rugăm să consultați termenii și condițiile noastre.

Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de ABOUT YOU.

Dacă preferați să predați coletul personal, puteți să mergeți în oricare locație FAN Courier pentru a face aceasta.

Da. La primirea returului, vă vom transmite pe e-mail o confirmare a returului.

Restituirea banilor are loc întotdeauna prin metoda de plată pe care ați indicat-o. În cazul plății prin card de credit, suma va fi virată în contul dumneavoastră atașat cardului. La plata prin PayPal, va fi creditat contul dumneavoastră PayPal. În cazul plății prin PayU, va fi creditat contul dumneavoastră PayU. Dacă ați optat pentru plata ramburs, vă rugăm să introduceți datele bancare (IBAN & BIC) în contul dumneavoastră de client. De îndată ce primim produsul returnat, vă vom trimite un e-mail cu solicitarea acestor informații. În cazul în care aveți întrebări, puteți contacta în orice moment serviciul nostru de relații cu clienții. Vă ajutăm cu plăcere.

De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată vă va fi restituită în decurs de 14 zile, folosind metoda de plată pe care ați ales-o atunci când ați plasat comanda.

Puteți descărca foarte simplu aceste documente din contul dumneavoastră de client ABOUT YOU în format PDF gata pentru a fi scos la imprimantă.

  1. Logați-vă pe www.aboutyou.ro cu adresa dumneavoastră de e-mail și cu parola.
  2. În bara de sus, apăsați pe »Numele tău«.
  3. Selectați »Cont client«.
  4. Din sumar, alegeți comanda pe care doriți să o returnați și apăsați pe »Retur comandă«. Se deschide o fereastră. Vă rugăm să alegeți articolul respectiv și să indicați motivul returului.
  5. Faceți clic pe butonul »Mai departe la pagina de confirmare«, pentru a genera formularul și autocolantul de retur, a le descărca și a le tipări.
  6. Dacă aveți întrebări, contactați direct serviciul nostru de relații cu clienții, fie prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro, fie apelând numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22). Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.
  7. După verificarea articolelor returnate, suma facturată vă va fi restituită prin metoda de plată pe care ați folosit-o inițial. Vă rugăm să returnați articolele în starea în care le-ați primit."

Ne putem ocupa de preluarea returului. Pentru aceasta, vă rugăm să contactați echipa de relații cu clienții, fie prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro, fie apelând numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22). Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Adresa de livrare exactă pentru trimiterea retururilor este tipărită automat pe autocolantul de retur. Autocolantul de retur se găsește în nota de livrare. În cazul în care nu mai aveți nota de livrare, vă puteți loga la contul dumneavoastră de client de pe site-ul www.aboutyou.ro, folosind adresa de e-mail și parola, pentru a tipări de acolo formularul și autocolantul de retur pentru comanda dumneavoastră. De asemenea, puteți contacta serviciul nostru de relații cu clienții. Formularul de retur trebuie pus în colet, iar autocolantul se lipește pe partea exterioară a coletului. Predarea gratuită a unui retur este posibilă în oricare locație FAN Courier. Dar numai

Contul meu

Pentru a vă crea un cont de client, apăsați pe link-ul »Logare« din partea de sus a paginii, apoi în secțiunea de logare apăsați pe link-ul »Înregistrare« și completați formularul de înregistrare. Vă puteți configura contul de client foarte simplu și la prima dumneavoastră comandă. În ambele cazuri, trebuie să introduceți adresa dumneavoastră de e-mail și o parolă secretă. Cu ajutorul acestor date, vă puteți loga apoi oricând la contul dumneavoastră de client și aveți posibilitatea de a vizualiza, verifica și prelucra datele dumneavoastră.

Înregistrarea dumneavoastră pe site-ul ABOUT YOU este și va rămâne bineînțeles gratuită.

La ABOUT YOU, toate datele clienților sunt bineînțeles tratate stric confidențial și nu sunt transmise unor terți.

În partea de sus a paginii de start, faceți clic pe butonul »Logare«, apoi pe butonul „Ai uitat parola?“ și introduceți adresa de e-mail înregistrată în contul de client. Vă vom trimite direct un e-mail, prin care vă puteți înlocui parola. Parola poate fi apoi modificată după cum doriți.

Atunci când sunteți logat la contul dumneavoastră de client, vă puteți vizualiza acolo adresa și o puteți prelucra. Pentru modificări în ceea ce privește adresa de e-mail, numărul de telefon sau numele dumneavoastră, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții, fie la numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22), fie prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Puteți invoca dreptul dumneavoastră la portabilitatea datelor (art. 20 din Regulamentul general privind protecția datelor) printr-un e-mail adresat serviciului nostru de relații cu clienții (serviciu.clienti@aboutyou.ro).

Trebuie doar să ne scrieți un e-mail informal la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro, prin care să vă exprimați dorința, iar noi vom dispune imediat ștergerea contului dumneavoastră de client.

Newsletter

Newsletter-ul nostru vă informează în mod regulat despre promoții actuale din cadrul shop-ului nostru online și vă oferă informații din lumea modei. Dacă vă abonați la newsletter-ul nostru gratuit, veți primi informații gratuite despre:

  • articolele nou-nouțe și tendințe
  • vouchere și promoții
  • oferte speciale și reduceri.

Dacă nu doriți să ratați promoțiile noastre actuale, vă puteți abona la newsletter-ul nostru gratuit. Nu trebuie decât să introduceți adresa dumneavoastră de e-mail în rubrica »Asigurare newsletter« din partea de jos a paginii. Imediat veți primi un e-mail, în care nu mai trebuie decât să confirmați abonarea la newsletter.

După abonarea la newsletter, veți primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Abonarea este finalizată numai după ce ați făcut clic pe acest link.

În cazul în care nu primiți e-mailul de confirmare, este posibil ca acesta să fi ajuns în rubrica Spam. În acest caz, vă rugăm adăugați adresa newsletter@aboutyou.ro în agenda dumneavoastră.

Dacă în continuare nu primiți newsletter-ul, vă rugăm să contactați echipa noastră de relații cu clienții. Ne puteți contacta oricând la numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22) sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Newsletter-ul nostru apare la intervale neregulate, atunci când apar noutăți din lumea modei sau când au loc promoții speciale, de ex. promoții SALE, promoții cu vouchere etc.

Technologie

În shop-ul nostru online, încercăm să vă oferim întotdeauna o experiență de cumpărături deosebită. În cazul în care apare totuși o problemă tehnică sau ceva nu funcționează așa cum ar trebui, vă rugăm să vă adresați serviciului de relații cu clienții. Ne puteți contacta oricând la numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22) sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. În cazul apelurilor telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Pentru a putea utiliza toate funcțiile shop-ului nostru online, vă recomandăm să folosiți întotdeauna cea mai actuală versiune de browser. Vă rugăm să verificați, dacă ați încărcat versiunea actuală a browserului web, dacă JavaScript este activat și dacă sunt permise module cookie. Informații suplimentare sunt prezentate în continuare.

ASite-ul ABOUT YOU este compatibil cu toate browserele.

Site-ul web este optimizat pentru rezoluții de 960px pentru iPaduri și tablete Windows și pentru rezoluții de până la 1280px pentru monitoare mari.

Modulele cookie sunt mici fișiere text care, de regulă, sunt plasate de un site web pe calculatorul dumneavoastră. Atunci când site-ul web este apelat din nou, informațiile din modulul cookie sunt citite și prelucrate automat. În shop-ul nostru, modulele cookie servesc, printre altele, ca pe durata cumpărăturilor, coșul de cumpărături al clientului să fie salvat. În acest fel, nu trebuie să vă logați pe site-ul ABOUT YOU de fiecare dată. Cu ajutorul modulelor cookie, puteți de asemenea vedea care sunt ultimele articole vizualizate.

Procedura de activare a modulelor cookie diferă în funcție de browser:

Google Chrome

Deschideți meniul browserului și intrați în rubrica »Setări«. În secțiunea »Protecția datelor«, faceți clic pe butonul »Setări conținut«. În continuare, în secțiunea »Module cookie«, activați setarea »Permisă salvarea datelor locale« (recomandat). Închideți fereastra și reîncărcați pagina.

Internet Explorer 9-11

Deschideți meniul browserului (roată dințată) și apoi »Opțiuni internet«. Faceți clic pe tab-ul »Protecția datelor«, apoi la setări mutați cursorul în jos, pentru a permite toate modulele cookie. Faceți clic pe »OK« pentru a închide fereastra »Setări«, după care reîncărcați pagina.

Mozilla Firefox

Deschideți meniul browserului (butonul »Firefox«) și selectați »Setări«. Mergeți la rubrica »Protecția datelor«. În secțiunea »Istoric«, selectați din lista verticală din dreptul »Firefox va« opțiunea »Folosi setări personalizate pentru istoric«. Selectați căsuța »Acceptare cookie«, pentru a permite module cookie, apoi selectați opțiunea »Păstrare până când:« și »nu mai sunt valabile«. Faceți clic pe »OK« pentru a închide fereastra »Setări«, după care reîncărcați pagina.

Apple Safari

Deschideți meniul browserului (roată dințată) și selectați »Setări...«. Mergeți la secțiunea »Protecția datelor« și selectați setarea »Niciodată« de la rubrica »Blocare module cookie:«. Închideți fereastra și reîncărcați pagina.

JavaScript este un limbaj de realizare de scripturi pentru a evalua interacțiunile utilizatorilor, a modifica, reîncărca sau genera conținutul site-ului web.

Pentru a putea cumpăra în shop-ul web ABOUT YOU într-un mod confortabil, vă recomandăm să activați opțiunea JavaScript. Abia atunci puteți utiliza fără erori toate funcțiile shop-ului nostru online.

iPad/Tabletă/Smartphone

Puteți bineînțeles comanda oricând de pe site-ul nostru de pe tabletă sau smartphone. Nu trebuie decât să vizitați magazinul nostru ABOUT YOU de pe browserul dumneavoastră mobil. Prezentarea site-ului a fost optimizată special pentru dispozitivele mobile. În plus, pentru smartphone-uri Apple și Android, punem la dispoziție un Shopping App. Pentru a utiliza aplicația, trebuie doar să o descărcați din App Store sau din Google Play Store, căutând după cuvântul-cheie ABOUT YOU. În cazul în care aveți întrebări cu privire la descărcarea sau utilizarea aplicației, vă rugăm să contactați serviciul de relații cu clienții (serviciu.clienti@aboutyou.ro).

Pentru smartphone-urile Apple și Android, este disponibil ABOUT YOU Shopping App. Pentru a utiliza aplicația, trebuie doar să o descărcați din App Store sau din Google Play Store, căutând după cuvântul-cheie ABOUT YOU. În cazul în care aveți întrebări cu privire la descărcarea sau utilizarea aplicației, vă rugăm să contactați serviciul de relații cu clienții (serviciu.clienti@aboutyou.ro).

Despre noi

Suntem o companie tânără, care a concentrat aspectele cele mai bune din diferite domenii: pasiunea pentru modă, o tehnologie unică și infrastructura unuia dintre cele mai mari grupuri comerciale pe plan mondial. La noi nu trebuie să căutați mult articolele de modă care vă plac și care vi se potrivesc. Vă ajutăm să găsiți exact ceea ce se potrivește personalității dumneavoastră. Pregătiți-vă să experimentați shoppingul online într-o manieră cu totul nouă. Dintre mărcile de top și noutățile în vogă, cu ajutorul unor aplicații selectate, veți găsi la noi stilurile care vi se potrivesc perfect.

Puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro sau la numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22). Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Contact

Puteți contacta serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22) sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Dacă unul dintre articolele livrate de noi este deteriorat, prezintă vicii sau o problemă de orice natură, puteți face o reclamație și îl puteți bineînțeles returna gratuit. Toate informațiile privind retururile pot fi găsite la rubrica »Cum trimit un retur?«.

Ne bucurăm foarte mult să primim de la dumneavoastră un feedback, critici sau laude. Trimiteți-ne un e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Veți primi în mod sigur un răspuns din partea noastră.

Concurs

Condițiile de participare și informațiile despre concursurile actuale sunt prezentate direct în cadrul concursului respectiv. În cazul în care aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții:

E-mail: serviciu.clienti@aboutyou.ro
Telefon: 0800 890133 (orele 8-22)* gratuit din toate rețelele din România. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.
ABOUT YOU GmbH
Domstraße 10
20095 Hamburg Germania

Directori executivi: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
Înregistrată la Tribunalul Districtual Hamburg sub nr. HRB 120869
Cod de identificare fiscală: RO40842792