Comanda

Este foarte simplu să comanzi pe ABOUT YOU. După ce ai pus articolele dorite în coșul de cumpărături, apasă butonul »Către casă«. Creează un cont de client. În calitate de client nou, poți face acest lucru foarte confortabil în timpul procesului de comandă și ești logat automat. Dacă ai deja un cont de client, te poți înregistra simplu cu datele tale de utilizator (adresă de e-mail și parolă). Apoi trebuie să parcurgi apoi cei trei pași al procesului de comandă (Adresă - Metodă de plată - Confirmare), după care poți finaliza comanda.

Din păcate, în prezent la firma ABOUT YOU nu se poate comanda telefonic. Însă serviciul nostru de relații cu clienții te va ajuta în cazul în care ai întrebări despre efectuarea unei comenzi online, despre o reclamație sau despre procesul de retur.

Da. Pentru a putea comanda de pe site-ul ABOUT YOU, trebuie să ai un cont de client. Înregistrarea este foarte simplă. Trebuie să indici doar numele, adresa de e-mail și parola.

În principiu, nu există nicio valoare minimă pentru a comanda pe ABOUT YOU. Suma minimă de comandă depinde de partenerul financiar ales.

În principiu, pe ABOUT YOU nu există o limită superioară pentru comenzi. Suma maximă de comandă depinde de partenerul financiar ales.

Pentru a vizualiza comenzile anterioare, te rugăm să te loghezi pe www.aboutyou.ro cu adresa de e-mail și cu parola. La elementul de meniu »Comenzile tale«, găsești un sumar al tuturor comenzilor tale.

Anulările sunt posibile pe ABOUT YOU, în măsura în care comanda ta nu a fost încă expediată. Te rugăm să ne contactezi telefonic, pentru ca solicitarea ta de anulare să poată fi verificată direct. Puteți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon gratuit 0800 890133. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Te rugăm să reții faptul că modificarea ulterioară a adresei de livrare nu este posibilă pe ABOUT YOU. Comenzile sunt procesate imediat şi, prin urmare, nu putem din păcate garanta faptul că modificarea este operată. În cazul în care adresa de livrare indicată nu poate fi găsită sau coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat către noi. De îndată ce livrarea a fost recepționată și verificată de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine.

Momentan, articolele noastre pot fi livrate numai în Germania, Austria, Olanda, Belgia, Elveția, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria şi România. Dacă dorești să fii informat prin e-mail de îndată ce începem să efectuăm livrări și în alte țări, te rugăm să te înscrii pentru a primi newsletter-ul nostru.

Nicio problemă. Există încă șanse bune să poți comanda produsul dorit. În principiu, nu îți putem oferi informații exacte despre momentul în care un articol devine din nou disponibil sau dacă va mai fi disponibil. Dar, îți putem trimite o înștiințare de îndată ce articolul redevine disponibil. Te rugăm să deschizi pagina cu detalii a articolului și să selectezi mărimea dorită. Selectează mărimea dorită, chiar dacă nu e pe stoc, și introduci adresa de e-mail pentru a primi din partea noastră o înștiințare de îndată ce articolul devine din nou disponibil.

După ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii. Pe lângă articolele cumpărate, aceasta conține și adresa de facturare și de livrare, precum și metoda de plată selectată. Dacă ai întrebări, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.

În cazul în care dorești să verifici dacă comanda ta a fost plasată corect, o poți vizualiza în confirmarea de comandă pe care am transmis-o prin e-mail. Loghează-te pe www.aboutyou.ro cu adresa ta de e-mail și cu parola și vizualizează comenzile în rubrica »Comenzile tale«. Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă aceasta nu a fost plasată corect, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau email.

Dorim să îți oferim cele mai bune servicii. Ceea ce presupune înainte de toate prelucrarea rapidă și fără probleme a comenzii tale. Avem nevoie de data ta de naștere, pe de o parte, pentru a te putea diferenția de alți clienți cu același nume, iar pe de altă parte ca dovadă a faptului că ești major.

Poți bineînțeles comanda oricând de pe site-ul nostru folosind tableta sau smartphone-ul. Nu trebuie decât să vizitezi magazinul nostru ABOUT YOU de pe browserul de pe mobil. Prezentarea site-ului a fost optimizată special pentru dispozitivele mobile. În plus, pentru smartphone-uri Apple și Android, punem la dispoziție un Shopping App. Pentru a utiliza aplicația, trebuie doar să o descarci din App Store sau din Google Play Store, căutând după cuvântul-cheie ABOUT YOU. Dacă ai întrebări despre descărcarea sau utilizarea aplicației, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau email.

Plată

Poți alege dintre următoarele metode de plată: Card Visa, MasterCard, Plata ramburs și PayU.

Vei primi factura prin e-mail de îndată ce comanda ta a fost expediată integral.

În general, pe ABOUT YOU nu există posibilitatea de a avea un cont pentru persoane juridice.

În fiecare factură, taxa pe valoarea adăugată (TVA) se menționează separat.

Nu oferim posibilitatea plasării unor comenzi scutite de TVA (tax-free orders).

Din păcate, în acest moment nu este disponibilă opțiunea »Plată în rate«.

Plata ramburs este plata la livrare. Poți plăti fie în numerar la firma de curierat care îți aduce coletul. În cazul nostru, aceasta este FAN Courier.

Dacă ai selectat ca metodă de plată, PayU sau carte de credit, comanda este finalizată numai după o plată reușită. Din acest motiv, în cazul acestor metode de plată, confirmarea plății apare direct în fereastra browserului. În cazul plății ramburs, procesul de plată are loc în momentul livrării prin intermediul furnizorului de servicii logistice cu care colaborăm.

Odată cu procesul de plată, articolele cumpărate de tine se rezervă. Cardul tău de credit va fi debitat cu valoarea totală a articolelor livrate doar în momentul expedierii acestora.

În cazul în care plata cu cartea de credit nu este posibilă, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, erori de introducere, valabilitatea cardului, lipsa verificării etc. Dar îți punem la dispoziție următoarele metode de plată alternative: PayU și plata ramburs.

Codul de securitate al cardului se găsește pe spatele cardului.

IBAN: Fiecare cont curent are un număr unic de identificare, format din 24 de caractere. Acesta este denumit cod IBAN (International Bank Account Number), el fiind recunoscut la nivel internațional.

Codul IBAN este introdus pentru a facilita efectuarea plăților interbancare. El permite identificarea beneficiarului plății, chiar daca plătitorul nu specifică niciun alt detaliu cu privire la contul unde trebuie să ajungă banii.

Primele doua caractere ale codului IBAN reprezintă indicativul țării. Pentru România, codul IBAN începe întotdeauna cu RO. Urmează două cifre generate după un algoritm special si indicativul băncii la care este deschis contul (4 caractere) și o serie de alte 16 cifre si litere generate de un algoritm special.
Nu trebuie însă confundat codul IBAN cu numărul de cont, atribuit intern de bancă. Acest număr de cont este recunoscut doar de către sistemul informatic al băncii respective și nu se utilizeaza de client pentru a face plăți sau încasări.

Codul SWIFT: Codul SWIFT este format din 8 sau 11 caractere. Primele patru îți indică numele băncii, următoarele două reprezintă codul internațional al țării, în timp ce ultimele două îți arată codul localității. În cazul în care codul are 11 caractere, ultimele dintre acestea reprezintă o anumită sucursală a băncii.

De asemenea, acesta este sistemul care este utilizat pentru transferurile internaționale în valută. Codul SWIFT este cel care face procesul de transfer al banilor foarte rapid și eficient. În cazul în care vrei să afli care este codul tău SWIFT, de obicei, acesta se află în declarația băncii sau pe internet. În caz contrar, banca ta îți poate furniza codul SWIFT.

Codul BIC: Codul BIC este prescurtarea de la Bank Identifier Code. Acesta este format din primele 4 caractere ale codului SWIFT.

Vouchere

Dacă ai un voucher, poți introduce codul voucherului direct în cadrul sesiunii de plată în câmpul »Adaugă cod voucher«. Suma facturată pentru comanda ta va fi redusă imediat în fereastra browserului cu valoarea voucherului.

În general, voucherele nu pot fi utilizate ulterior. În cazul în care ai uitat să folosești un voucher, îl poți folosi la următoarea ta comandă pe ABOUT YOU.

În cazul în care codul tău de voucher nu funcționează, motivele pot fi următoarele:

  1. Voucherul a fost deja utilizat, iar codul de voucher este consumat.
  2. Voucherul a fost emis pentru un anumit cont de client.
  3. Voucherul este legat de o valoare minimă și/sau maximă de comandă.
  4. Voucherul nu se aplică la toate mărcile.
În cazul în care codul tău de voucher nu funcționează dintr-un alt motiv, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Te rugăm să ai codul de voucher la îndemână.

În principiu, voucherele nu pot fi încasate în numerar.

Carduri cadou

În curând vei avea posibilitatea de a comanda carduri cadou în shop-ul nostru online.

Cardul cadou poate fi utilizat exclusiv în cadrul shop-ului online ABOUT YOU. Cardurile cadou nu au termen de valabilitate și nu sunt condiționate de o valoare minimă de comandă. Pentru a folosi cardul cadou, trebuie doar să te înregistrezi pe site-ul aboutyou.ro sau, dacă ești deja client, să te loghezi cu datele obișnuite de utilizator.

În cadrul procesului de comandă, poți adăuga foarte simplu cardul cadou ca metodă de plată. Pentru aceasta, în rubrica metode de plată, apasă pe "Adaugă cardul" și introdu în câmpul respectiv codul cardului cadou format din 10 caractere. Valoarea cardului cadou va fi apoi scăzută din valoarea totală a comenzii.

În cazul în care pe card rămâne o sumă reziduală, o poți folosi la următoarea comandă, selectând din nou cardul drept metodă de plată. Cardul tău cadou este stocat automat în contul tău de client. Te rugăm să reții faptul că acest lucru este posibil numai dacă te loghezi ca și utilizator.

Nicio problemă. Dacă valoarea comenzii depășește soldul cardului tău cadou, ești rugat automat să alegi o altă metodă de plată cu care să plătești restul comenzii.

Te rugăm să reții faptul că poți adăuga contului tău de client mai multe carduri cadou, însă pentru o comandă poți utiliza maxim unul.

Poți bineînțeles returna articolele care nu îți plac. În cazul în care ai plătit comanda exclusiv cu un card cadou, acesta va fi creditat cu suma returului în momentul în care retururile au fost înregistrate la noi.

Dacă valoarea comenzii a depășit suma cardului cadou și ai folosit în completare o altă metodă de plată, la înregistrarea returului o să ți se restituie mai întâi suma plătită prin metoda de plată suplimentară. Te rugăm să reții faptul că rambursarea prin metoda de plată selectată suplimentar are loc doar până la nivelul sumei plătite inițial prin această metodă. În cazul în care pentru retur mai rămâne o sumă de rambursat reziduală, aceasta va fi transferată în cardul tău cadou.

Din păcate, soldul cardului cadou nu se poate plăti. Îl poți folosi însă bineînțeles la o nouă comandă.

ABOUT YOU nu răspunde pentru pierderea, furtul, deteriorarea, ilizibilitatea sau utilizarea neautorizată a cardului tău cadou.

În cazuri incerte, poți contacta serviciul nostru de relații cu clienții. Te rugăm să ai întotdeauna la îndemână numărul de serie format din 16 caractere (PAN), pentru a te putea ajuta. Numărul este înscris pe cardul tău.

Din păcate, cardurile cadou nu pot fi folosite pentru plata unei comenzi deja plasate și sunt excluse de la înlocuire. poți folosi însă bineînțeles cardul cadou la următoarea ta comandă.

Costuri de livrare

Firma ABOUT YOU preia costurile pentru expedierea și returul articolelor, precum și costurile de ambalare.

Articolele disponibile imediat sunt livrate, de regulă, în 3-5 zile lucrătoare.

Momentan, articolele noastre pot fi livrate numai în Germania, Austria, Olanda, Belgia, Elveția, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria şi România. Dacă dorești să fii informat prin e-mail de îndată ce începem să efectuăm livrări și în alte țări, te rugăm să te înscrii pentru a primi newsletter-ul nostru.

Expedierea articolelor are loc prin intermediul firmei de curierat partenere FAN Courier.

Din păcate, în prezent nu este posibilă livrarea unui colet la un punct de ridicare/Pick-Up Point.

Da, poți solicita livrarea comenzii la o altă adresă decât cea de facturare, de ex. la serviciu. Trebuie doar să selectezi metoda de plată PayU, card de credit sau plata ramburs și să introduci adresa de livrare dorită la rubrica »Adresă de livrare«.

Este important pentru noi să ne asigurăm că primești cât mai repede articolele pe care le-ai comandat. În cazul în care, într-o situație excepțională, un articol nu poate fi livrat în decurs de două zile, putem opta pentru o livrare parțială a comenzii tale. În acest fel, ne asigurăm de faptul că primești cât mai rapid articolele comandate.

Ai verificat deja statusul livrării accesând link-ul de urmărire a comenzii din email-ul de confirmare a livrării trimis de noi? Informațiile pe care le vezi, arată starea actuală a comenzii. Informații suplimentare despre coletul tău poți obține și de la serviciul de relații cu clienții sau direct la firma de curierat FAN Courier.

În cazul în care dorești să verifici dacă comanda ta a fost plasată corect, o poți vizualiza în confirmarea de comandă pe care am transmis-o prin e-mail. Loghează-te pe www.aboutyou.ro cu adresa ta de e-mail și cu parola și vizualizează comenzile în rubrica »Comenzile tale«. Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă aceasta nu a fost plasată corect, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro..

Pentru a verifica starea de livrare a comenzii tale, deschideți confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail. Pentru fiecare colet care este expediat către tine, primiți o confirmare de expediere, incl. un link pentru urmărirea expedierii.

Te rugăm să reții faptul că modificarea ulterioară a adresei de livrare nu poate fi operată de către ABOUT YOU. Comenzile sunt procesate imediat și, prin urmare, nu putem din păcate garanta faptul că modificarea este operată. În cazul în care adresa de livrare indicată nu poate fi găsită sau coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat către noi. De îndată ce livrarea a fost recepționată și verificată de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine.

În cazul în care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Te rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine.

Retururi & Rambursare

Fiecare expediție este însoțită de o notă de livrare și de toate documentele pentru retur. Pentru a returna un articol, poți folosi autocolantul și formularul de retur.

În cazuri excepționale, se poate întâmpla ca livrarea comenzii să fie efectuată prin intermediul mai multor colete. La retur, te rugăm să fii atent să returnezi într-un colet doar articolele indicate în nota de livrare. În caz contrar, asocierea și rambursarea retururilor tale poate dura mai mult. Trimiterea mai multor colete de retur nu implică bineînțeles pentru tine costuri suplimentare.

Este foarte simplu:

  1. Așezi articolele în colet în ambalajul său original.
  2. Adaugi în ambalaj și formularul de retur.
  3. Lipești autocolantul de retur pe coletul închis.
  4. Suni la FAN Courier (021 9336) și comunici preluarea coletului sau predai coletul la cea mai apropiată locație FAN Courier.

În cazul în care ai pierdut documentele de retur, anunță telefonic la 021 9336, număr cu tarif normal, că ai nevoie de o etichetă de retur nouă. Pentru aceasta, comunică telefonic adresa noastră de retur:

  1. ABOUT YOU Incinta VGP Park Hala A2 Calea Aviatorilor Nr. 4 307200 Ghiroda Telefon: 0800 890133
  2. Dacă ai întrebări, contactează direct serviciul nostru de relații cu clienții, fie prin e-mail sau prin telefon. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.
  3. După verificarea articolelor returnate, suma facturată vă va fi restituită prin metoda de plată pe care ai folosit-o inițial. Te rugăm să returnezi articolele în starea în care le-ai primit.

În cazul în care unul dintre produsele livrate are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Te rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine. După aceea, poți comanda din nou produsul.

Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine. După aceea, poți comanda din nou produsul.

Dacă unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, îl poți bineînțeles returna gratuit. Toate informațiile privind retururile pot fi găsite la rubrica »Cum trimit un retur?«.

La ABOUT YOU, poți returna un articol în decurs de 100 de zile după primirea comenzii. Pentru mai multe informații despre dreptul de retur la ABOUT YOU, te rugăm să consulți termenii și condițiile noastre.

Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de ABOUT YOU.

Dacă preferi să predai coletul personal, poți să mergi în orice locație FAN Courier pentru a face asta.

Dacă preferi să predai coletul personal, poți să mergi în orice locație FAN Courier pentru a face asta.

Restituirea banilor are loc întotdeauna prin metoda de plată pe care ai folosit-o la plasarea comenzii. În cazul plății prin card de credit, suma va fi virată în contul tău atașat cardului. La plata prin PayU, va fi creditat contul tău PayU. Dacă ai optat pentru plata ramburs, te rugăm să introduci datele bancare (IBAN & SWIFT) în contul tău de client. De îndată ce primim produsul returnat, îți vom vira banii în cont. Tranzacția bancară poate dura însă câteva zile. În cazul în care ai întrebări, poți contacta în orice moment serviciul nostru de relații cu clienții. Te ajutăm cu plăcere.

De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată va fi restituită în decurs de 14 zile, folosind metoda de plată pe care ai ales-o atunci când ai plasat comanda.

Te rugăm să anunți firma de curierat FAN Courier că nu ai autocolantul de retur. Când curierul va veni să ridice coletul o să îți pună la dispoziție o etichetă de retur. Alternativ, poți face această cerere și într-o locație FAN Courier.

Da. Curierul poate ridica coletul direct de la adresa ta. Pentru a stabili detaliile, contactează FAN Courier la 021 9336.

Adresa de livrare exactă pentru trimiterea retururilor este tipărită automat pe autocolantul de retur. Autocolantul de retur se găsește pe bonul de livrare și formularul de retur primite odată cu coletul. În cazul în care nu mai ai aceste documente, poți trimite gratuit returul prin FAN Courier. Adresa noastră de retur este: About You, Calea Bodrogului 18, Arad 310059, Sediul FAN Courier.

Contul meu

Pentru a-ți crea un cont de client, apasă pe link-ul »Logare« din partea de sus a paginii, apoi în secțiunea de logare apasă pe link-ul »Înregistrează-te acum gratuit« și completează formularul de înregistrare. Îți poți crea contul de client foarte simplu și la prima ta comandă. În ambele cazuri, trebuie să introduci adresa ta de e-mail și o parolă. Cu ajutorul acestor date, te poți loga apoi oricând la contul tău de client și ai posibilitatea de a vizualiza, verifica și prelucra datele tale.

Înregistrarea dumneavoastră pe site-ul ABOUT YOU este și va rămâne bineînțeles gratuită.

La ABOUT YOU, toate datele clienților sunt bineînțeles tratate stric confidențial și nu sunt transmise unor terți.

În partea de sus a paginii de start, fă clic pe butonul »Logare«, apoi pe butonul »Ai uitat parola?« și introdu adresa de e-mail înregistrată în contul de client. Îți vom trimite direct un e-mail, prin care îți poți înlocui parola. Parola poate fi apoi modificată după cum dorești.

Atunci când ești logat, în contul tău de client, sub rubrica »Datele tale«, îți poți vizualiza datele și le poți prelucra. Pentru modificări în ceea ce privește adresa de e-mail, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau e-mail.

Poți invoca dreptul tău la transferul datelor (art. 20 din Regulamentul general privind protecția datelor) printr-un e-mail adresat serviciului nostru de relații cu clienții (serviciu.clienti@aboutyou.ro).

Trebuie doar să ne scrii un e-mail informal la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro, prin care să îți exprimi dorința, iar noi vom șterge imediat contul tău de client.

Newsletter

Newsletter-ul nostru te informează în mod regulat despre promoții actuale din cadrul shop-ului nostru online și îți oferă informații din lumea modei. Dacă te abonezi la newsletter-ul nostru gratuit, vei primi informații gratuite despre:

  • Articolele nou-nouțe și tendințe
  • Vouchere și promoții
  • Oferte speciale și reduceri.

Dacă nu dorești să ratezi promoțiile noastre actuale, te poți abona la newsletter-ul nostru gratuit. Nu trebuie decât să introduci adresa ta de e-mail în rubrica »Nu mai pierde nimic!« din partea de jos a paginii. Imediat vei primi un e-mail, în care nu mai trebuie decât să confirmi abonarea la newsletter.

După abonarea la newsletter, vei primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Abonarea este finalizată numai după ce ai făcut clic pe acest link

În cazul în care nu primești e-mailul de confirmare, este posibil ca acesta să fi ajuns în rubrica Spam. În acest caz, te rugăm să adaugi adresa newsletter@aboutyou.ro la contacte.

Dacă în continuare nu primești newsletter-ul, te rugăm să contactezi echipa noastră de relații cu clienții, prin telefon sau prin e-mail. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Newsletter-ul nostru apare la intervale neregulate, atunci când apar noutăți din lumea modei sau când au loc promoții speciale, de ex. promoții SALE, promoții cu vouchere etc.

Tehnologie

În shop-ul nostru online, încercăm să îți oferim întotdeauna o experiență de cumpărături deosebită. În cazul în care apare totuși o problemă tehnică sau ceva nu funcționează așa cum ar trebui, te rugăm să te adresezi serviciului de relații cu clienții, cel mai bine cu un screeshot, prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro.

Pentru a putea utiliza toate funcțiile shop-ului nostru online, îți recomandăm să folosești întotdeauna cea mai actuală versiune de browser. Te rugăm să verifici, dacă ai încărcat versiunea actuală a browserului web, dacă JavaScript este activat și dacă sunt permise modulele cookie.

Site-ul ABOUT YOU este compatibil cu toate browserele.

Site-ul web este optimizat pentru rezoluții de 960px pentru iPaduri și tablete Windows și pentru rezoluții de până la 1280px pentru monitoare mari.

Modulele cookie sunt mici fișiere text care, de regulă, sunt plasate de un site web pe calculatorul tău. Atunci când site-ul web este apelat din nou, informațiile din modulul cookie sunt citite și prelucrate automat. În shop-ul nostru, modulele cookie servesc, printre altele, ca pe durata cumpărăturilor, coșul de cumpărături al clientului să fie salvat. În acest fel, nu trebuie să te loghezi pe site-ul ABOUT YOU de fiecare dată. Cu ajutorul modulelor cookie, poți de asemenea vedea care sunt ultimele articole vizualizate.

Procedura de activare a modulelor cookie diferă în funcție de browser:

Google Chrome

Deschide meniul browserului și intră în rubrica »Setări«. În secțiunea »Protecția datelor«, fă clic pe butonul »Setări conținut«. În continuare, în secțiunea »Module cookie«, activează setarea »Permisă salvarea datelor locale« (recomandat). Închide fereastra și reîncărcă pagina.

Internet Explorer 9-11

Deschide meniul browserului (roată dințată) și apoi »Opțiuni internet«. Fă clic pe tab-ul »Protecția datelor«, apoi la setări mutați cursorul în jos, pentru a permite toate modulele cookie. Fă clic pe »OK« pentru a închide fereastra »Setări«, după care reîncarcă pagina.

Mozilla Firefox

Deschide meniul browserului (butonul »Firefox«) și selectează »Setări«. Mergi la rubrica »Protecția datelor«. În secțiunea »Istoric«, selectează din lista verticală din dreptul »Firefox va« opțiunea »Folosi setări personalizate pentru istoric«. Selectează căsuța »Acceptare cookie«, pentru a permite module cookie, apoi selectează opțiunea »Păstrare până când:« și »nu mai sunt valabile«. Fă clic pe »OK« pentru a închide fereastra »Setări«, după care reîncărcă pagina.

Apple Safari

Deschide meniul browserului (roată dințată) și selectează »Setări...«. Mergi la secțiunea »Protecția datelor« și selectează setarea »Niciodată« de la rubrica »Blocare module cookie:«. Închide fereastra și reîncărcă pagina.

JavaScript este un limbaj de realizare de scripturi pentru a evalua interacțiunile utilizatorilor, a modifica, reîncărca sau genera conținutul site-ului web.

Pentru a putea cumpăra în shop-ul web ABOUT YOU într-un mod confortabil, îți recomandăm să activezi opțiunea JavaScript. Abia atunci poți utiliza fără erori toate funcțiile shop-ului nostru online.

iPad/Tabletă/Smartphone

Poți bineînțeles comanda oricând de pe site-ul nostru de pe tabletă sau smartphone. Nu trebuie decât să vizitezi magazinul nostru ABOUT YOU de pe browserul tău mobil. Prezentarea site-ului a fost optimizată special pentru dispozitivele mobile. În plus, pentru smartphone-uri Apple și Android, punem la dispoziție un Shopping App. Pentru a utiliza aplicația, trebuie doar să o descarci din App Store sau din Google Play Store, căutând după cuvântul-cheie ABOUT YOU. În cazul în care ai întrebări cu privire la descărcarea sau utilizarea aplicației, vă rugăm să contactați serviciul de relații cu clienții.

Pentru smartphone-urile Apple și Android, este disponibil ABOUT YOU Shopping App. Pentru a utiliza aplicația, trebuie doar să o descarci din App Store sau din Google Play Store, căutând după cuvântul-cheie ABOUT YOU. În cazul în care ai întrebări cu privire la descărcarea sau utilizarea aplicației, te rugăm să contactezi serviciul de relații cu clienții.

Despre noi

Suntem o companie tânără, care a concentrat aspectele cele mai bune din diferite domenii: pasiunea pentru modă, o tehnologie unică și infrastructura unuia dintre cele mai mari grupuri comerciale pe plan mondial. La noi nu trebuie să căuți mult articolele de modă care să îți placă și care ți se potrivesc. Noi te ajutăm să găseșt exact ceea ce se potrivește personalității tale. Pregătește-te să experimentezi shoppingul online într-o manieră cu totul nouă. Dintre mărcile de top și noutățile în vogă, cu ajutorul unor aplicații selectate, vei găsi la noi stilurile care ți se potrivesc perfect.

Poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin e-mail (serviciu.clienti@aboutyou.ro) sau la numărul de telefon gratuit 0800 890133 (Luni-Vineri: 8 - 22, Weekend & Sărbători: 9 - 20). Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Contact

Puteți contacta serviciul nostru de relații cu clienții la numărul de telefon gratuit 0800 890133 (orele 8-22) sau prin e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.

Dacă unul dintre articolele livrate de noi este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, poți face o reclamație și bineînțeles îl poți returna gratuit. Toate informațiile privind retururile pot fi găsite la rubrica »Cum trimit un retur?«.

Ne bucurăm foarte mult să primim feedback, critici sau laude. Pentru aceasta, trimite-ne un e-mail la adresa serviciu.clienti@aboutyou.ro. Vei primi în mod sigur un răspuns din partea noastră.

Concurs

Condițiile de participare și informațiile despre concursurile actuale sunt prezentate direct în cadrul concursului respectiv. În cazul în care aveți întrebări, vă rugăm să contactați serviciul nostru de relații cu clienții:

E-mail: serviciu.clienti@aboutyou.ro
Telefon: 0800 890133 (Luni-Vineri: 8-22; Weekend - Sărbători: 9-20)* gratuit din toate rețelele din România. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.
ABOUT YOU GmbH
Domstraße 10
20095 Hamburg Germania

Directori executivi: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
Înregistrată la Tribunalul Districtual Hamburg sub nr. HRB 120869
Cod de identificare fiscală: RO40842792